fbpx

Repaird software

Ontwikkeld vóór installateurs, dóór installateurs.

Probeer nu gratis

Veelgestelde vragen

 

Repaird is ontwikkeld met de intentie om de bediening zo simpel mogelijk te houden.

Wanneer er toch onduidelijkheden zijn, kunt u onderstaand de meest voorkomende vragen inzien.

Staat uw vraag er niet tussen, stel dan uw vraag via het formulier onderaan deze pagina.

 

Wat is een demo account?

Om nieuwe klanten kennis te laten maken met Repaird stellen wij een demo account beschikbaar.

Het demo account is bedoeld om Repaird volledig kosteloos en zonder tijdsdruk te kunnen uitproberen.

Hoe lang kan ik Repaird gratis gebruiken?

U kunt tot 10 klanten of 10 facturen aanmaken met uw demo account. Daarna zal uw demo account automatisch verlopen.

Mijn demo account is verlopen, wat nu?

U heeft het maximale aantal van 10 klanten of 10 facturen bereikt, wat nu? Wanneer u Repaird wilt blijven gebruiken dan kunt u via het scherm “Betalingen” een proefabonement starten voor €9,99 per maand. Zie onze prijzen pagina voor meer details.

Wat is een proefabonnement?

Een proefabonnement is een (betaald) vervolg op het demo account. Omdat we heel goed snappen dat u het systeem misschien nog niet helemaal onder de knie heeft en u nog rustig even willen laten rondkijken rekenen wij voor de eerste maand een gereduceerd tarief.

Wat kost een proefabonnement?

Een proefabonnement kost voor de eerste maand maar €9,99 inclusief BTW (Normaal €49,99 exclusief BTW). 

Wanneer verloopt een proefabonnement?

Het proefabonnement verloopt na 1 maand en wordt automatisch verlengt. 

Tevens bieden we u graag een gratis support sessie aan na afsluiting van een proefabonnement. In deze support sessie kunnen we u één op één begeleiden om het systeem zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen.

Wat kost het normale abonnement?

Het abonnement NÁ het proefabonnement kost €49,99 exclusief BTW per maand en is maandelijks opzegbaar.

Wat is het opzegtermijn van een abonnement?

U kunt uw abonnement ten alle tijden zelf stopzetten. Er zal dan geen afschrijving meer plaats vinden voor de volgende termijn. Uw account blijft nog actief tot de huidige termijn is afgelopen en wordt daarna “niet actief”. U kunt dan nog inloggen, maar geen acties meer uitvoeren.

Ik gebruik nu een ander systeem, kan ik mijn bestaande klanten importeren?

U wilt uw bestaande klanten natuurlijk niet kwijt raken. Geen probleem!

Wij kunnen uw klanten automatisch voor u aanmaken binnen Repaird (importeren). Het is daarvoor wel noodzakelijk dat u uw klantenbestand dan aanlevert via een Excel lijst in ons formaat.

Neem voor meer informatie hierover contact met ons op.

Staat uw vraag er niet tussen?

 

Stel uw vraag via onderstaand formulier, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden.