Welke functionaliteiten maken Repaird zo bijzonder?
Repaird is modern, strak en functioneel. Alles wat een CV installateur nodig heeft om efficiënt te kunnen werken.
Met Repaird hebben we een aantal bestaande functionaliteiten uit andere systemen samengevoegd tot 1 makkelijk te gebruiken systeem. Dus geen aparte systemen meer voor het plannen van afspraken, opmaken en bijhouden van uw facturen en het beheren van uw klanten of onderhoudscontracten. Alle functionaliteiten die u als monteur kunt wensen in 1 overzichtelijk systeem. Dat is Repaird: ontwikkeld dóór installateurs vóór installateurs, op basis van de wensen in praktijk.
Onderstaand vind u een aantal van onze functionaliteiten. Maak gratis een account aan en ontdek het zelf.
Een greep uit onze functionaliteiten
Afspraken formulier
Koppel uw website aan ons online formulier, nieuwe klanten worden direct opgeslagen in Repaird.
Nieuwe klanten
Wanneer een nieuwe klant een afspraak aanvraagt wordt u hier direct van op de hoogte gesteld per email.
Agenda
Accepteer een klant en plan deze direct in uw gekoppelde agenda, automatisch krijgt uw klant een uitnodiging per email.
SMS uitnodiging
Naast het automatisch uitnodigen per mail kunt u klanten ook een extra SMS sturen.
Afspraken planner
Klanten kunnen online hun afspraken wijzigen, bevestigen of annuleren, dit alles op basis van uw agenda en beschikbaarheid.
Documenten
Uw algemene verkoop voorwaarden worden als PDF meegezonden bij afspraak uitnodigingen, facturen, offertes en contracten.
Inspectie rapportages
Maak eenvoudig naar wens een inspectierapportage volgens de nieuwe gasketelwet zodat u alle meetwaarden zoals de rookgasanalyse kunt opslaan.
Foto's
Tijdens de werkzaamheden kunnen er foto’s worden gemaakt voor eventuele bewijsvoering, of voor het uitbrengen van een offerte.
Facturen
Maak eenvoudig een factuur ter plaatse, laat de klant ondertekenen voor akkoord, de factuur wordt automatisch verzonden naar uw klant en uw accountant.
Gebouwgebonden dossier
Alle documenten, foto’s, facturen, offerte’s, rapportages, contracten etc.. worden opgeslagen in een gebouwgebonden dossier volgens de nieuwe Gasketelwet.
Onderhoudscontracten
Beheer uw contracten en orden deze in een overzicht op postcode, woonplaats, merk of type CV-ketel.
Offertes
Maak eenvoudig offertes, verzend deze naar de klant inclusief uw algemene voorwaarden en laat deze online accepteren en inplannen.
Bestellijsten
Wanneer u een factuur of offerte maakt worden de gebruikte materialen toegevoegd aan de bestellijst en kunt u deze verzenden naar uw groothandel.
Voorraad
Houdt uw voorraad bij, voeg (fabrikant) artikelnummers toe, inkoopprijs, verkoopprijs. Opgeslagen producten kunnen eenvoudig worden gekozen bij offertes en facturen.
Logboek
Alle communicatie, uitnodigingen, bevestigingen, wijzigingen etc. worden opgeslagen in een klant gebonden logboek.